دستمال مرطوب چانف

ساخت وبلاگ

مزایای پوست چرب
ممکن میباشد از براقی و جوش‌های این نوع پوست متنفر باشید، ولی پوست چرب مدام هم بد وجود ندارد. چربی پوست را پر رنگ می‌نماید. خلال این، پوست چرب کمتر در معرض علائم نخستین‌ی پیری پوست مانند خطوط دقیق و چین و چروک قرار میگیرد. دستمال مرطوب چانف در سود پوست چرب به اندازه‌ی پوست کم آب پیر نمیشود. مهمترین نکته محافظت از پوست چرب این میباشد که سطح چربی پوست خویش را در دست گرفتن نمایید تا بتوانید شایسته ترین فیس‌ی خویش را به اکران بگذارید. معمولاً با ارتقا سن (به خصوص در آخرها ده سال‌ی 30) پوست، کم آب می شود.

بدین ترتیب، با حدس این زمینه قدر پوست چرب را بدانید. از ضد آفتاب منحصر پوست چرب در حین روز استعمال فرمایید. پوست چرب امتیازهایی را در مشت شما قرار میدهد. خوب میباشد این سیرتکامل تصور کنید: عموم برای خریداری نمودن مزایای پوست چرب می بایست هایلایتر بخرند. در حالی که، پوست شما به‌این تولید ها نیازی ندارد.

خلاصه اینکه، برای در دست گرفتن چربی پوست خویش، نباید بیش تر از حد آن را بشویید. همینطور، بایستی مدام برای معالجه پوست چرب مرطوب کننده‌ی مدل و غیر کومدون‌زا استعمال فرمایید. در حالتی که راه حل دیگری برای محافظت از پوست چرب میشناسید، در نصیب «ذکر لحاظ» آن را بنویسید تا خواننده‌گان دیگر نیز از تجربیات‌های شما منتفع شوند.

برنزه کردن

یکی مزایای معدود شناخته گردیده ی پوست چرب این میباشد که ریلکس‌خیس از گونه های دیگر پوست برنزه می شود! می دانم که ما مدام شمارا از برنزه کردن گشوده می داریم و دلسردتان میکنیم، البته اینجانب به‌این حقیقت تنها برای آن گروه از خانم‌هایی که کماکان به برنزه کردن پوستشان عشق نماد میدهند اشاره کردم، براین اساس از این پس هنگامی در هم اکنون برنزه کردن پوست خودتان میباشید بدانید که پوست شما بیشتر از گونه های دیگر پوست ها برنزه گردد

 

۲- پیری دیر رس

یک کدام از دیگر از مزیت‌های تبارک پوست چرب این میباشد که خطوط و چین و چروک ها و علایم پیری پوست را با سرعت کمتری به نسبت گونه های دیگر پوست ها نماد خواهد اعطا کرد

 

۳- شکل شاداب

این گزینه ممکن میباشد مزیت داشتن پوست چرب به حیث نیاید، ولی واقعا یک مزیت میباشد! پوست چرب درخششی طبیعی به طور شما خواهد اعطا کرد، فارغ از اینکه نیاز باشد از تولیدات زیبایی خاصی استعمال فرمایید تا جلوه نمایید. ممکن میباشد تصور کنید که یک شکل براق عالی وجود ندارد، البته به اینجانب پشت گرمی نمائید، عموم محصولاتی را میخرند تا به رخ ای دست یابند که شما به طور طبیعی آن را دارید، درخشندگی طبیعی و سلامت.

 

۴- مراقبت کمتر

فرآیند حفظ و نگهداری از این نوع پوست، کمتر خواهد بود. اینجانب هم می دانم که بسته شدن منافذ پوست و احیا کردن مداوم پیرایش در این زمینه مکان نمی‌گیرند، ولی در مقایسه با ایرادات پوستی بالقوه ای که گونه های دیگر پوست با آن دست و پنجه قابل انعطاف می‌نمایند، متخصصان اذعان می‌نمایند که خانم‌هایی که پوست چرب دارا‌هستند خیلی ریلکس‌خیس می‌باشند.

 

۵- پوست قابل انعطاف

یک مزیت فرعی پوست چرب هم این میباشد که با‌سپری شد سال‌ها در کل پوست شما قابل انعطاف و مرطوب خیس از اشکال دیگر پوست خواهد بود. شاید پوست چرب برای یک جوان سبب ساز گردد که دایم با جوش ها سرگرم باشد، ولی زمانی که سن بیشتر می گردد، پوست قابل انعطاف شود و جوش ها به صورت قابل توجهی کمتر خواهند شد.

 

۶- پوست قطور‌خیس

این پوست در قبال موادتشکیل دهنده زیست محیطی خیلی انعطاف پذیر میباشد. خانم‌هایی که پوست چرب دارا‌هستند میتوانند از داشتن نوع پوستی که بضاعت سازش با هر محیطی را داشته و از آن اثر نمی‌پذیرد، لذت ببرند. این پوست به مراتب در مقابل باد و خورشید مقاوم خیس میباشد، به دلیل آن که قطور‌خیس و مرطوب خیس میباشد.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:56


برای معالجه کم آبی دست های خویش، می‌توانید از طریق های خانگی ذیل امداد بگیرید:

1. از مرطوب کننده استعمال فرمائید.
بخش اعظمی از مرطوب کننده های منحصر دست در بازار موجودند که میتوانید آن ها را بخرید. بایستی بعد از هر توشه شست وشو، کرم مرطوب کننده را روی دست های خویش بمالید. دستمال مرطوب چانف کرم مرطوب کننده به بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست امداد می نماید. روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل نیز نتیجه ها مشابهی دارا‌هستند. در صورتیکه دکتر معالج یا این که پرستار می‌باشید و دست های خویش را زیاد می شویید یا این که یک‌سری توشه در روز از ضدعفونی کننده ی دست به کار گیری میکنید، احتمالاً دستتان بیشتر از اشخاص دیگر کم آب میشود.همینطور، درصورتی که آرایشگر می‌باشید یا این که فعالیت شما طوری میباشد که با شستشو راز و عمل دارید، به انگیزه تماس با مواد شیمیایی و صابون خانگی ، بیشتر ممکن میباشد دست هایتان کم آب گردد.

 

 

2. پوست خویش را از آفتاب بپوشانید.
در صورتی در قبال خورشید از خویش نگهداری نکنید، پوستتان کم آب و آفتاب سوخته می‌گردد. حتی ممکن میباشد خطاها شدیدتری را تجربیات نمایید. در واقع، هچ قسمتی از تن شما نباید برای مدتی وقت گیر در معرض آفتاب باشد. دست های شما از این قاعده مستثنا نیستند. نگهداری دست با کرم ضدآفتاب باکیفیت از کم آبی ناشی از نوروفروغ خورشید پرهیز می نماید.

 

3. معالجه های شبانه را آزمون فرمایید.
در حالتی که دست هایتان بسیار کم آب میباشد، معالجه های شبانه را آزمون فرمایید. به‌این مراد، بایستی مقدار متعددی لوسیون یا این که کرم مرطوب کننده مطلوب را به فعالیت ببرید. بعد از اینکه کرم متعددی را به پوست خویش زدید، بایستی جوراب، یا این که دستکشی بپوشید که انگشت شست را از چهار انگشت دیگر غیر وابسته می‌نماید. این نوع پوشش‌ها یاری می‌نمایند کرم مرطوب کننده روی پوست تان بماند و در حین شب جذب خواهد شد.

4. از آلوئه ورا استعمال فرمایید.
آلوئه ورا به جهت داشتن خواص آنتی بیوتیک و ضد التهاب، جزیی رایج در بخش اعظمی از تولیدها حفظ پوست میباشد. آلوئه ورا را می‌توانید سوای ورژن بخرید و از آن تحت عنوان یک مرطوب کننده ی طبیعی و بی خطر برای پوست خویش به کارگیری فرمائید.

 

5. پوست خویش را با صابون خانگی نشویید.
مواد شیمیایی بیشتر صابون خانگی ها، دست های شما‌را کم آب می نمایند. به همین عامل عالی میباشد از شوینده های غیر صابونی مانند منزه کننده های مطلوب به کارگیری نمایید. همینطور، می بایست از شستشوی بیشتراز حد دست های خویش بپرهیزید تا از کم آبی پوست دست دوری نمایید.

 

6. دستکش بپوشید.
چنانچه زیاد با آب رمز و عمل دارید، پوشیدن دستکش لاستیکی را فراموش نکنید. چون تماس وقتگیر بازه زمانی با آب، دست هایتان را کم آب می نماید و چربی طبیعی آن را از دربین می‌برد. دستکش نوعی محافظ میباشد و از کم آب شدن دست هایتان دوری نماید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:59


نازکی کافی به خرج نمی‌دهید.
هنکام به کارگیری از کرم پودر و کانسیلر به‌این نکته اعتنا داشته باشید؛ به دلیل آنکه این ضابطه خیلی اساسی میباشد، به ویژه زمانی که نواقص خرد (مانند لکه‌های پوستی) را می‌پوشانید. دستمال مرطوب چانف

احتمالاً هنگامی روبه روی آینه لکه‌های تیره را روی شکل خویش میبینید، ترجیح می‌دهید عموم آنان را نبینند. به همین عامل، از گونه های کرم پودر و کانسیلر مطلوب برای مخفی کردن آن ها استعمال می کنید. البته بعد از مصرف کرم پودر و کانسیلر، داشتن صورتی بی‌عیب و نقص معمولی وجود ندارد و چهت نیل به اینگونه هدفی بایستی مهارت‌های استعمال از آن‌ها‌را نیز فرا بگیرید.

 

عوض این که به آحاد شکل خویش کانسیلر بزنید از برسی خرد با راز تخت یا این که گرد استعمال فرمائید تا کانسیلر را مستقیماً بر لکه‌های مدنظرتان بمالید. آن گاه، با استعمال از بِلِندر (پد اسفنجی تخم مرغی صورت) سطح پوست خویش را یکنواخت و یک پارچه فرمایید.

12- آرایش و پیرایش خویش را ثبت نمیکنید.
تفکر نکنید با زدن کرم پودر و کانسیلر کارتان تک تک گردیده‌است. در صورتی میخواهید پیرایش صورتتان زمان فرصت بیشتری دوام داشته باشد می بایست کاری نمائید تا آرایش و پیرایش روی صورتتان اثبات بماند.

یک کدام از سهل وآسان‌ترین رویه‌ها برای جاری ساختن این فعالیت به کارگیری از پودر شکل میباشد. وقتی که پودر شکل خویش را تعیین کردید، برس آرایشی را به مقداری پودر آغشته فرمائید. بعد از آن، آن را به صورت ضربه ای و دورانی به طور خویش بزنید. بنابراین، کرم پودر و کانسیلر دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

صبرکنید! درصورتی که حقیقتاً میخواهید آرایش و پیرایش صورتتان برای بازه بیشتری باقی بماند، به کارگیری از پودر شکل واپسین مرحله وجود ندارد. سفارش می کنیم اسپری ثبت کننده را به عمل ببرید. ماده‌ی جانور در‌این اسپری مدل میباشد و از منزه شدن و آب شدن مواد آرایشی بر پوستتان پرهیز می‌نماید.

قبل از مصرف اسپری، آن را بهتر حرکت دهید. بعد، آن را در مسافت‌ی 10 تا 20 سانتی متری مجاورت صورتتان نگه دارید. در نقطه پایان، 4 تا 6 توشه آن را به صورت X و T بر شکل خویش اسپری نمایید. مطلقاً هنگام به کارگیری از اسپری دیده‌های خویش را ببندید. حال به معنای حقیقی وواقعی واژه، توانسته‌اید آرایش و پیرایش خویش را ثبت نمائید.

حال که با شیوه درست استعمال از کرم پودر و کانسیلر آشنا شدید، به ما و خواننده‌گان دیگر بگویید، کدام یک از نادرست‌های بالا را مرتکب می‌شدید، آیا بعد از قرائت این نوشته ی علمی، تصمیم گرفته‌اید، خطاها خویش را کنار بگذارید و طرز‌های مذکور را آزمون نمایید؟

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:46


شیوه صحیح بخور دادن و فواید بخور شکل چیست؟
تطهیر پوست شکل در کنار به کار گیری از تولیدها نگهداری از پوست مطلوب تا حد متعددی به تندرست و زیبایی پوست تان امداد می نماید. دستمال مرطوب چانف به‌این خواسته می‌توانید از بخور به کار گیری فرمایید که راهی ارزان و بی آلایش میباشد. این معالجه خانگی پوستتان را تغذیه می نماید و به آن لطافت می‌دهد. به دنبال با دیگر فواید بخور شکل آشنا می شوید. همینطور به سوالاتی مانند چه‌طور بایستی پوست خویش را بخور دهید؟ چه موادی را می‌توانید به بخور خویش بیفزایید؟ و … جواب میدهیم.

 

آنچه در‌این مقاله میخوانید... [پنهان کردن]

1 فواید بخور شکل
1.1 1. تمیز کنندگی
1.2 2. ارتقاء گردش خون
1.3 3. از دربین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه
1.4 4. بیرون کردن چربی های جمع شده در پوست
1.5 5. آبرسانی
1.6 6. یاری به جذب خوب محصول ها حفظ از پوست
1.7 7. ارتقاء کلاژن و الاستین پوست
1.8 8. متانت نصیب
1.9 9. رفع احتقان سینوس
1.10 10. مقرون به صرفه و در دسترس
2 طرق متعدد بخور دادن
2.1 بخور دادن روی ظرف یا این که سینک آکنده‌از آب گرم
2.2 بخور دادن با حوله ی گرم
2.3 بخور دادن شکل با دستگاه بخور شکل خانگی
3 طرز ی تعیین مایع برای بخور
4 طریق ی اضافه کردن گیاهان دارویی و روغن‌ها به بخور
4.1 گیاهان دارویی
4.2 روغن های گیاهی
5 چه حرارتی؟ چه بازه زمانی؟ چند دفعه؟
6 نکات و ترفند‌های کلی
6.1 فراهم سازی
6.2 در طول بخور دادن
6.3 فورا پس از بخور
7 مخاطرات و عوارض جانبی احتمالی
فواید بخور شکل
گاهی، پزشکان بعد از نظارت انگیزه جوش شکل، برای معالجه آکنه‌ی هورمونی مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی ترکیبی را تجویز می‌نمایند. سازمان طعام و داروی ایالات متحده تعدادی آیتم از این ترکیبات را تأیید نموده است.

داروهای ضد بارداری هورمون‌هایی را که از روش ساخت و ساز سبوم سبب ساز بروز آکنه میشوند، کاهش میدهند.

بعد از 6 ماه مصرف، قرص ضدبارداری خوراکی ترکیبی ممکن میباشد به اندازه‌ی آنتی بیوتیک خوراکی مؤثر باشد. قرص‌های ضد بارداری که صرفا دربردارنده پروژسترون می باشند، ممکن میباشد آکنه را بدتر نماید.

در صورتیکه این طریق‌ها مؤثر نبودند، می توانید داروهای آنتی آندروژنی نظیر اسپیرونولاکتون را برای از فی مابین بردن جوش شکل به کار گیری نمائید.

1. تمیز کنندگی
بخور، منافذ پوست را گشوده می نماید و با پاک سازی عمیق پوست شکل ، به از در بین بردن هر نوع آلودگی از سطح پوست امداد می نماید. افزون بر این، جوش های سرسیاه را قابل انعطاف می نماید. در سود، شل خیس میتوانید آنها‌را تخلیه نمائید.

2. ارتقاء گردش خون
بر تاثیر بخور گرم و ارتقا تعریق، رگ های شما گشاد میشود. به‌دنبال آن گردش خونتان ارتقا مییابد. این ارتقا جریان خون، پوست را تغذیه می نماید و به آن اکسیژن میرساند. در سود، پوستتان براق و سلامت می‌شود.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:44


شایسته ترین معالجه برای بی آبی پوست پا
داشتن پوستی کم آب، زبر یا این که رخنه‌ خورده روی پاها امری متداول میباشد؛ چون پاها نسبت به بقیه نواحی تن غدد چربی کمتری دارا هستند و روزمره بسیار زیاد در معرض فرسودگی و ساییدگی قرار می‌گیرند. دستمال مرطوب چانف اشخاص میتوانند با به کارگیری از برخی معالجه‌های خانگی بی آلایش، بی آبی پوست پا خویش را بهبود بخشند.

پوست کم آب اکثر وقت ها در پاشنه‌ها، پهلوهای پا و دربین انگشتان پا پدیدار می‌گردد. حوزه‌‌ی مجروح گاهی ممکن میباشد شم خارش، سفتی و حتی درد نماید. این عارضه با وجود آزار دهنده بودن، کم کم میتواند مضر باشد.

 

خیساندن کف پا در آب، به کار گیری از مرطوب کننده‌ها و لایه برداری منظم قادر است موجب کاهش کم آبی پوست پا و از فی مابین بردن پوست مرده و پینه بسته خواهد شد و از برگشت آنها نیز خودداری خواهد کرد.

درین نوشته ی علمی به علل کم آبی پوست، شکاف خوردگی یا این که قالب قالب شدن روی پاها و روش‌های معالجه آنان می پردازیم. با ما یاور باشید.

آنچه در‌این مقاله میخوانید... [پنهان کردن]

1 کارداران روزانه‌ی پایین ممکن میباشد موجب بی آبی پوست پا خواهد شد.
1.1 تحریک
1.2 گرما و رطوبت
1.3 صابون خانگی ‌ها
1.4 بالا رفتن سن
1.5 داروها
2 بی آبی پوست پا همینطور ممکن میباشد در تاثیر یک نقص‌ پزشکی فیس دهد، مانند
2.1 بیماری پای ورزشکاران (Athlete’s foot)
2.2 اگزما
2.3 پسوریازیس
2.4 معدود کاری تیروئید
2.5 دیابت
2.6 طریق‌های درمانی
3 درپی، پنج آیتم از شایسته ترین طرق معالجه شکاف پا و کم آبی پوست پا را بازگو خوا هیم کرد.
4 1. لایه‌برداری
4.1 لایه بردارهای فیزیکی دربرگیرنده مورد ها تحت میباشد.
5 2. خیساندن پاها
5.1 بقیه مواد پرخاصیت برای اضافه کردن به محلول خیساندن کف پا عبارت اند از
6 3. سنگ پا یا این که سوهان پا
6.1 برای این شغل (رفع کم آبی پوست و پینه با به کار گیری از یک سنگ پا یا این که سوهان فلزی) فرایند تحت را جاری ساختن دهید.
7 4- مرطوب کردن
7.1 به مکان آن، به‌دنبال محصولاتی باشید که مشمول مورد ها ذیل باشد.
8 5- پوشیدن جوراب‌های مرطوب کننده هنگام خواب
9 پیشگیری
9.1 از موارد ذیل برای پیشگیری از بی آبی پوست پاهای خویش استعمال نمایید.
کارداران روزانه‌ی ذیل ممکن میباشد موجب کم آبی پوست پا گردد.
کمبود رطوبت بی آبی، شکاف خوردگی و قالب قالب شدن پوست، به ویژه در پاشنه‌ی پا و کف پا متداول میباشد. چون این نواحی دارنده غده‌های چربی کمتری نسبت به بقیه نقاط تن میباشند.

تحریک
ایستادن بیشتراز حد وقت گیر یا این که پوشیدن کفش‌های نامناسب، میتواند فشار مداوم بر روی بخش های خاصی از پا ساخت و ساز نماید یا این که موجب اصطکاک پوست گردد. در سود ممکن میباشد این بخشها پا کم آب، پینه بسته یا این که شکاف خورده شوند.

گرما و رطوبت
کفش‌های جلو بسته مانند کفش ورزشی و چکمه، محیطی بسیار گرم و مرطوب را برای پاها ساخت و ساز می نماید. گرما و رطوبت، موجب کاهش رطوبت پوست می گردد، که در غایت سبب ساز به ساخت‌و‌ساز نواحی کم آب، قطور یا این که رخنه‌ خورده روی پاها میگردد.

صابون خانگی ‌ها
صابون خانگی ‌ها و شوینده‌های تن که دربردارنده مواد شیمیایی ناملایم یا این که مواد مشوق میباشند، رطوبت پوست را از میان میبرند. باقی ماندن صابون خانگی مازاد روی پا نیز قادر است موجب بروز این اشتباهات گردد.

بالا رفتن سن
با سپری شد مجال، پوست بضاعت و توان مراقبت آب را از دست میدهد و نازک‌خیس و نادر‌آب‌خیس می‌شود. ممکن میباشد اشخاص مسن به جهت پروسه طبیعی پیری، کم آبی پوست بیشتری را تجارب نمایند.

داروها
بعضا از داروهای خاص، مثلا دیورتیک‌ها (داروهای مدر) ، می توانند موجب کم آبی پوست پا شوند.

بی آبی پوست پا همینطور ممکن میباشد در تاثیر یک اختلال پزشکی صورت دهد، مانند
بیماری پای ورزشکاران (ATHLETE’S FOOT)
یک عفونت قارچی میباشد که سبب ساخت و ساز بثورات قالب قالب فی مابین انگشتان پا و ذیل پا میشود.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 162 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 13:18


آبرسانی پوست و مرطوب کردن آن با مواد طبیعی مطلوب
آبرسانی پوست و رطوبت رسانی در اپ حفظ از پوست نقش مهمی اعمال می‌نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی با معرفی اسید هیالورونیک، گلیسرین و اشکال روغن‌های طبیعی مؤثر، مواد و ترکیبات مطلوب و مایحتاج را برای آبرسانی پوست و مرطوب کردن به شما معرفی میکنیم.

لیست مواد مؤثره و تشکیل‌دهنده تولیدها زیبایی دربردارنده نکات مهمی میباشد؛ آنقدر اصلی که می توانید این لیست را به‌تیتر برچسب‌ تغذیه‌ای محصول ها زیبایی خویش در لحاظ بگیرید.

 

با نگاه به‌این لیستِ احتمالا زمان بر مشمول اسامی و فرمول‌ها، داده ها بخش اعظمی درباره محصولی که میخواهید به کارگیری فرمائید، دستگیرتان گردد؛ به عنوان مثال، درباره موادی که آبرسانی مازاد ما یحتاج پوست‌تان را مهیا خواهد کرد.

در شرایطی‌که با تولید ها مطلوب برای مرطوب کردن و ابرسان شکل آشنا نیستید و نمی‌دانید بایستی دقیقا دنبال چه بگردید، به دنبال، بعضی از شایسته ترین مواد مؤثره مرطوب‌کننده‌ها را در تولیدها حفظ از پوست به شما معرفی می کنیم. ولی ممکن میباشد پیش‌خیس نیز بعضا از این مواد مؤثره را در محصولاتی که در شایسته ترین کرم مرطوب کننده بعداز به کارگیری از تمیز‌کننده‌ها به عمل برده‌اید، تجربیات کرده باشید.

آنچه درین مقاله میخوانید... [پنهان کردن]

1 اسید هیالورونیک
2 گلیسرین
3 روغن‌ها
4 به دنبال، برخی از محبوبترین گونه های روغن‌های طبیعی برای آبرسانی پوست را به شما معرفی می کنیم.
5 1. روغن نارگیل
6 2. روغن زیتون
7 3. روغن دانه آفتابگردان
8 4. کره شی
9 5. روغن جوجوبا
10 6. روغن بادام
11 7. روغن هسته انگور
12 سرامید‌ها
اسید هیالورونیک
اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) در تمیز‌کننده‌ شکل ، لوسیون‌ها، کرم‌ها و غیره، آشکارا یک ماده مؤثره معدود‌نظیر میباشد. دستمال مرطوب چانف هنگامی سخن از نگهداری تعادل رطوبت پوست شما باشد، احتمالا واژه و کلمه «اسید» و هم‌خانواده‌های آن سبب ساز شگفتی شما گردد.

احتمالا از خودتان میپرسید که یک اسید چه گونه قادر است منجر نگهداری رطوبت پوست گردد؟ بایستی بدانید که اسید هیالورونیک یک هومکتانت (humectant) یا این که جاذب الرطوبه میباشد؛ هموکتانت ماده‌ای میباشد که رطوبت را از دور و بر جذب کرده (ظاهرا حتی از لایه‌های عمیق‌خیس پوست شما) و برای آبرسانی و تغذیه، آن را وارد سطح ها بیرونی پوست می‌نماید. این اسید در اصل در مراقبت رطوبتی که به‌طور طبیعی در پوست شما وجود داراست و جلوگیری کردن از خروج آن از پوست‌تان امداد می‌نماید.

گلیسرین
گلیسرین هومکتانت (جاذب رطوبت) دیگری میباشد که استحضار درباره خاصیت آن برای شما منش‌گشا میباشد. گلیسرین در اکثری از مرطوب‌کننده ها وجود داراست که خیر فقط سطح پوست شمارا قابل انعطاف کرده بلکه به محافظت رطوبت و تغذیه بخشها کم آب پوست‌تان نیز امداد می‌نماید. به خیال داشته باشید که نیازی وجود ندارد برای تهیه و تنظیم یک بطری گلیسرین به داروخانه بروید؛ این ماده به احتمال زیاد در مخلوط دیگر ترکیبات آبرسانی پوست یافت شود.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 14:35


رژیم غذایی تندرست
زمانی کلام از چین و چروک می گردد، یک کدام از مهم‌ترین سوال های، این میباشد که در طی روز می بایست چه چیزهایی بخوریم؟ دستمال مرطوب چانف طبق پژوهش ها انجام شده، رژیم غذایی نقش مهمی در پیری پوست جاری ساختن می نماید. پژوهشگران بدین فیض رسیده اند که مصرف مقادیر بالاتری از ویتامین C و اسید لینولنیک (نوعی اسید چرب امگا 3) احتمال بی آبی پوست را فی مابین زنان میانسال کاهش میدهد.

ویتامین C نماد های پیری و چین و چروک را از میان میبرد و در مقابل رژیم های سرشار از چربی و کربوهیدرات، منجر ارتقاء احتمال بروز چین و چروک و آتروفی پوست می‌شود.

شکاف سیگار
در شرایطی‌که ارتقاء خطر ابتلا به سرطان ریه، آمفیزم ریوی و بیماری های قلبی دلایل قانع کننده ای برای رخنه‌ سیگار نیستند، شاید استحضار از این مورد که سیگار منجر پیری زودرس پوست می‌شود شمارا به پندار فرو برنده شود.

سیگار یک کدام از دلایل مهم پیری زودرس و بروز چین و چروک میباشد. طبق پژوهش ها انجام یافته مواد شیمیایی مو جود در دود سیگار منجر کاهش ایجاد کلاژن گردیده و به قابلیت و امکان ارتجاعی پوست جراحت میرساند. بدین ترتیب استعمال دخانیات در غایت باعث به پیری زودرس پوست و تولید چین و چروک می‌شود.

توجه در حالات تکراری رخ
شرایط چهرۀ شما میتواند نقش بزرگی در ساخت چین و چروک پیشانی داشته باشد. دیدنی میباشد بدانید هر توشه که از یک عضله شکل استعمال میکنید، یک شیار پایین سطح پوست شما تولید می‌گردد. با بالارفتن سن پوست بضاعت انعطاف پذیری خویش را از دست می‌دهد.

بعد از ساخت این شیارها در تاثیر جاری ساختن حرکات تکراری، عضله دیگر کارکشته به رجوع به نقطه اساسی وجود ندارد. به ندرت این شیارها تبدیل به خصوصیت های همیشگی شکل شما می‌شوند. بالابردن ابروها هنگام خیره شدن به چیزی سبب به ساخت‌و‌ساز چین و چروک بر روی پیشانی می گردد. در حالتی که چه به کار گیری نکردن از ماهیچه ها شکل در طی روز، امری نا ممکن میباشد، البته به خیال داشته باشید که حالات تکراری شکل نقش مهمی در تکوین چین و چروک ها دارا‌هستند.

یوگای شکل
در حالیکه حالات تکراری شکل استدلال مهمی در پیدایش چین و چروک می‌باشند، یوگای شکل روشی مطلوب برای کاهش تأثیرات منفی این حالات میباشد. بخش اعظمی از حرکات و تمرینات متفاوت در یوگای شکل موجب صاف شدن چین و چروک های خاص می‌شوند.

در صورتی‌که می‌خواهید تمرینات شکل سود قسمت باشند، می بایست به طور آراسته هنگامی را در روز به ایفا آن‌ها تخصیص دهید. یوگای شکل به طبعً برای کل اشخاص قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. برای این شغل مجبورید تمرینات شکل را به صورت مداوم شش عدد هفت روز در هفته و به دوران 20 تا 30 دقیقه اعمال دهید و پس از سپری شد حدوداً سه هفته، شاهد نتیجه ها آن خواهید بود.

تولیدها آرایشی که چین و چروک های پیشانی را به دست کم میرسانند.
اکثری از مارک های آرایشی داعیه می نمایند که برای خلاص شدن از چین و چروک، فرمولی جادویی دارا هستند هرچند که در فعالیت، اکثری از آن ها بی منفعت اند. ولی نمی‌شود نسبت به کلیه آن ها بی متکی بودن بود، به دلیل آنکه بعضا از تولیدات آرایشی حقیقتا در از در بین بردن چین و چروک ها مؤثرند. به‌دنبال با این تولیدات بیشتر آشنا می شویم.

سرم ویتامین سی
تنوع تولیدات ضد چروک مو جود در بازار بسیار زیاد میباشد، به این ترتیب هنگام خرید، بایستی به مواد تشکیل دهندۀ آنان اعتنا نمایید تا محصولی را گزینش نمایید که بتواند ایرادات پوستی شما‌را برطرف نماید. یکی‌از این مواد ویتامین C میباشد. vitamin c آنتی اکسیدانی میباشد که قادر است به مراقبت از سلول های پوستی در قبال اثرات مضر رادیکال های آزاد یاری دهد.

سرم ویتامین سی سبب درخشندگی پوست و کاهش چین و چروک می‌گردد. این سرم را صبح و بعدازظهر، پس از تمیز کردن پوست و پیش از زدن مرطوب کننده به کارگیری فرمائید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 16:42


لایه برداری فیزیکی
لایه برداری فیزیکی، مشتمل بر به کارگیری از ابزار یا این که اسکراب برای پاک سازی سلول‌های مرده پوست از روی شکل میباشد. دستمال مرطوب چانف

لایه برداری شیمیایی
لایه برداری شیمیایی روشی میباشد که در آن، از یک اسید ملایم با مقصود حل کردن سلول‌های مرده پوست به کارگیری می شود. بخش اعظمی از محصولاتی که برای به کارگیری به خواسته لایه برداری پوست شکل روانه بازار می گردند، دربردارنده مقادیر پایینی از لایه بردارهای شیمیایی می‌باشند، به همین برهان اشخاص می توانند این قبیل تولیدها را سوای بروز هیچگونه خطری به کار گیری نمایند.

لایه بردارهای شیمیایی ممکن میباشد برای اشخاصی که پوست‌های حساس یا این که کم آب دارا هستند، مطلوب نباشد، به دلیل آن که چنین محصول ها می توانند سبب ساز بی آبی یا این که تحریک پوست‌های حساس و کم آب شوند.

در پیشگیری از تحریکات پوستی و برای استعمال از هر نوع لایه بردار شیمیایی، ارتقا ترازو مصرف کم کم می تواند امداد کننده باشد.

قابل ذکر میباشد که در اولِ دستور نباید از لایه بردارهای شیمیایی بیشتراز یک توشه در هفته استفاده نمود. دکتر کارشناس پوست می تواند در شیوه به کار گیری و گزینش جنس مطلوب شما‌را ارشاد نماید.

به دنبال اشکال رایج لایه بردارهای شیمیایی را با هم تحقیق میکنیم:

آلفا هیدروکسی اسید (AHA)
 بتاهیدروکسی اسید (BHA)
 رتینول
قابل ذکر میباشد که همزمان نباید از AHA، BHA و رتینول بهره برد، چون این عمل میتواند در طول پاک سازی پوست شکل اثرات ناخوشایندی روی آن داشته باشد.

 لایه بردارها به یک‌سری صورت متفاوت وجود دارا‌هستند؟


پیرو فهرستی از گونه های لایه بردارهایی را که ممکن میباشد آیتم‌های قابل قبولی برای شما باشند، معرفی می کنیم:

لایه بردارهای فیزیکی
1. حوله
به کارگیری از حوله خزینه قادر است آیتم قابل قبولی برای عده ای باشد که پوست حساسی دارا هستند و نمی‌توانند از هر نوع لایه برداری به کارگیری نمایند. برای این مراد، یک حوله خزینه بی آلایش را برداشته و آن را با آب گرم نم‌دار فرمائید، بعد از آن به یاری آن پوست شکل خویش را به طور دورانی و آهسته ماساژ دهید.

شستشوی پوست شکل پیش از لایه برداری نیز ممکن میباشد اثرگذار واقع گردد، چون این فعالیت سبب گشوده شدن منافذ پوست شود.

2. اسفنج طبیعی
استعمال از اسفنج طبیعی به خیر می تواند شمارا از دست سلول‌های مرده پوست شکل خلاص نماید.

برای لایه برداری با اسفنج طبیعی، اسفنج را تر کرده و به خیر آن را فشار دهید تا فقط اندکی مرطوب خواهد شد، آن‌گاه با استعمال از حرکات دایره‌ای صورت، پروسه لایه برداری شکل را جاری ساختن دهید.

کوشش نمایید حین لایه برداری، فشار متعددی به پوست وارد نکنید، چون اجرا فشار بالا سبب تحریک پوست شکل شود. با وارد آوردن فشار نادر، به سادگی میتوانید سلول‌های مرده پوست را از فی مابین ببرید، چون این سلول‌ها چندان سفت به سطح متصل نیستند و با کوچکترین فشاری جداگانه میگردند.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:17


به طبعً شما هم به‌این سود رسیده اید که جوش ها معادله ای وجود ندارد که بدین راحتی برای ما حل خواهد شد. و همیشه از خودتون می‌پرسید: “به چه علتی جوش می‌زنم؟”. دستمال مرطوب چانف  عامل ها مختلفی در بروز آکنه نقش دارا هستند مثل ژنتیک، بهداشت همگانی، آب و هوا، دور و بر معاش، عادت های روزانه، مدل معاش، روتــین محافظت از پوست و رژیــــــم غذایی. 

در‌حالتی که غذایی که می‌خوریم، به مِذاق تن ما خوش نیاید، مسلماً آثارش رو در خارج از تن و روی پوست خوا‌هیم روئت کرد. درین وبلاگ 2 گزینه از اصلی ترین پاداش های آکنه گزینه رسیدگی قرار می‌گیرد، یعنی شکر و لبنیات. همینطور جایگزین هایی برای این مواد غذایی در آخر توصیه میشود.

 

یکی انگیزه های جوش : شکــــر
مصرف شکر سپید در تن برخورد های جالبی (!) به هم پا دارااست برای مثال تحریک غدد چربی به ترشح سبوم بیشتر و در فیض آکنه های بیشتر. شاید به همین انگیزه میباشد که شما جوش میزنید، برای ادراک عالی آغاز ببینیم کربوهیدرات ها چی می‌باشند؟ چه ارتباطی با شکر دارا هستند؟

 

کربوهیدرات ها
هنگامی حرف از کربوهیدرات ها می‌گردد کلیه مجموعه نان ها، اسپاگتی ها به ذهنشون خطور می نماید. البته در واقع دو نوع کربوهیدرات وجود داراست: معمولی و بغرنج.

 

 

 

← کربوهیدرات های بی آلایش سوخت هایی میباشند که سریع در تن می سوزند. گونه های گوناگون شکر وجود داراست: گلوکز، فروکتوز و … .  فروکتوز یا این که به عبارتی قند مو جود در میوه، عسل، آبمیوه های صنعتی، آبنبات ها میباشد.

← کربوهیدرات های غامض، غذاهایی دربرگیرنده نشاسته و فیبر می‌باشند که فرصت بیشتری برای شکسته شدن نیاز دارا‌هستند. هرچه این روند آرام خیس باشد، عالی! چراکه برای زمان مجال بیشتری ما رو سیر نگه می دارا‌هستند.

 

و ولی شکر یک کربوهیدرات معمولی، که به شدت قندخون رو بالا می برد به وفور در غذاهای فرآوری گردیده و کارگاه ای یافت می گردد، مثل کیک، نوشیدنی های صنعتی، نوشابه ها، کلوچه، دونات و … .

شکر به‌سرعت تبدیل به گلوکز گردیده، که منجر بالا رفتن سریع خیس انسولین در خون و در غایت التهابات گستره ای رو در تن تولید خواهد کرد. و خبر دارید که جوش به جهت التهابات در تن به وجود میاید؟؟

 

ولی شکر و پوست چه ارتباطی با هم دارا‌هستند؟
فرض نمائید در اکنون نوش جان کرده یک تکه کیک خوشمزه هستیم که مقدار متعددی شکر و آرد سپید داراست. تن ما این کیک رو به گلوکز تبدیل کرده و وارد جریان خون می نماید. برخورد تن به ورود این ماده، ساخت انسولین برای رویارویی با گلوکز میباشد.

تمامی اینها باعث به ساخت و ساز التهاب یعنی ایجاد آنزیمی در تن شود که به کلاژن ها متصل میگردند. به‌این روند گلیکاسیون گفته می‌گردد، که انگیزه بوجود وارد شدن جوش و بقیه ایرادات پوستی مثل اگزما و رزاسه است. و بدتر از کلیه اینکه منجر شکسته شدن کلاژن و الاستین پوست می شود، یعنی تسریع مراحل پیری، ظهور چروک و خطوط روی پوست!

پس تا اینجا فهمیدیم شکر یکی انگیزه های ساخت‌و‌ساز آکنه میباشد، مثل ریختن بنزین روی حریق! همینطور مصرف زیاد آن به طور چربی در تن ذخیره گردیده و سبب ساز به اضافه وزن شود.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 16:31


آرایش و پیرایش تمیز کن های فارغ از چربی برای کلیه اثر گذار می باشند
در حالتی‌که نگران این می‌باشید که پیرایش تمیز کن ها سبب ساز مسدود شدن منافذ پوست شما شوند، 
دستمال مرطوب چانف از منزه‌کننده‌های سوای چربی به کارگیری نمایید. تمیز‌کننده‌های سوای چربی، معمولاً ملایم می‌باشند و به همین عامل، شاید موردنیاز باشد دو یا این که سه توشه از آن ها به کارگیری فرمایید.

این نوع منزه‌کننده‌ها برای اشکال پوست موءثر می باشند؛ به همین عامل، سوای دقت به نوع پوست‌تان می توانید با فرضی شل از آنان به کارگیری فرمایید.

برای پوست حساس از امولسیون‌های منزه‌ کننده کرمی استعمال نمائید
در حالتی‌که پوستی حساس دارید، یک تمیز کننده پیرایش کرمی تنظیم فرمائید که میتوانید آن را روی صورتتان ماساژ داده و بعد آبکشی نمایید. هنگام به کارگیری از این نوع تمیز‌کننده‌ها، نیازی وجود ندارد چیزی را برای تمیز کردن آرایش و پیرایش روی پوست‌تان بکشید؛ به همین ادله، پوست تحریک نمیشود.

پوست‌های چرب خوب میباشد از منزه کننده آرایش و پیرایش دربردارنده سالیسیلیک اسید فایده ببرند
در صورتی‌که پوست‌تان چرب یا این که ترکیبی از چرب و کم آب میباشد، از پیرایش تمیز کن دربردارنده سالیسیلیک اسید یا این که بنزوئیل پراکسید به کارگیری فرمائید. این ترکیبات ضمن نظافت کردن پیرایش، سبب نظافت کردن چربی اضافه از سطح پوست نیز میشوند و به پاک سازی شکل هم یاری می‌نمایند.

پس از تمیز کردن آرایش و پیرایش، صورتتان را بشویید


پس از نظافت کردن پیرایش، به طبعً صورتتان را به وسیله یک منزه کننده شکل مانند ژل شستشوی شکل بشویید؛ این عمل سبب ساز از در میان رفتن مواد شیمیایی مو جود در تمیز کننده آرایش و پیرایش که روی شکل‌تان باقی می مانند گردیده و پوست‌تان را تندرست نگه می دارد.

از آرایش و پیرایش تمیز کن دربردارنده این ترکیبات اجتناب فرمایید
الکل
الکل یک کدام از مواد اساسی تشکیل‌دهنده تمیز‌کننده‌های پیرایش میباشد، زیرا این بضاعت و توان را دارااست که به‌راحتی ترکیبات شیمیایی مو جود در مواد آرایشی را از فی مابین چیره شود.

ولی طبق رسیدگی‌های صورت گرفته، استعمال مداوم از منزه‌کننده‌های دربردارنده الکل، میتواند به گذر زمان فرصت به پوست زخم برساند. بدین ترتیب خوب میباشد تا جایی که میتوانید از مصرف آرایش و پیرایش تمیز کن دربردارنده الکل دوری کنید.

روغن طفل
برخی از اینترنت‌وب سایت‌ها به کار گیری از تمیز‌کننده‌های غیر معمول مانند روغن نوپا را سفارش می‌نمایند. شاید اینگونه پیشنهادی به شما یاری دهد تا از آرایش و پیرایش منزه کن ‌های دربردارنده الکل مسافت بگیرید، البته این مسئله را در لحاظ داشته باشید که به کار گیری از تمیز‌کننده‌هایی مانند روغن کودک برای تطهیر شکل میتوانند منجر مسدود شدن منافذ پوست خواهد شد.

شما میخواهید که منزه کننده آرایش و پیرایش، مواد آرایشی را از روی پوست‌تان منزه نماید، خیر اینکه سبب ساز اضافه شدن مواد دیگر خواهد شد! به این ترتیب از مصرف اینگونه منزه‌کننده‌هایی اجتناب فرمائید.

مواد عطری و نگهدارنده
بخش اعظمی از کمپانی‌های آرایشی برای جذب مصرف‌کنندگان، از عطر‌های مختلفی در منزه کننده‌های آرایش و پیرایش استعمال می‌نمایند. هنگامی پوستی حساس داشته باشید، این عطر‌ها می توانند سبب ساز تحریک پوست‌تان شوند. همینطور در صورتی پوست‌تان دارنده جوش میباشد، از تمیز‌کننده‌های سوای عطر به کارگیری نمایید تا پوست‌تان کمتر تحریک گردد.

در صورتی‌که پوست‌تان حساس وجود ندارد، می توانید از منزه‌کننده‌های پیرایش معطر به کارگیری نمائید؛ ولی به هر اکنون این واقعیت به قوت خویش باقی میباشد که اگرچه به کار گیری از اکثر مواد عطری تا غلظت معینی در تولید ها آرایشی بهداشتی مجاز میباشد، ولی هرچه مخلوط فرآورده آیتم استعمال‌تان خالص‌خیس باشد، خوب میباشد؛ به‌ویژه برای به کارگیری بلند زمان.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:10

پوست چرب شما ترکیبی از خصوصیت‌های مثبت و منفی میباشد. دستمال مرطوب چانف پوست چرب تحت عنوان پوستی که مستعد جوش میباشد، شناخته میگردد ولی نکته امید‌بخش این میباشد که پوست چرب در مقایسه با بقیه پوست‌ها در قبال چین ‌و چروک و پیری زودرس مقاوم‌خیس میباشد.

کلید توفیق گزینش کرم برای پوست چرب فرمولاسیون آن میباشد که سبب میشود در عین مراقبت خصوصیت‌های مثبت یک پوست چرب ، از مضرات احتمالی آن پیشگیری نماید.

شایسته ترین کرم برای پوست چرب دارنده چه ترکیباتی میباشد؟


گلیکولیک اسید
گلیکولیک اسید، یک آلفا هیدروکسی اسید بسیار مفید و ماده‌ای موثر برای اشخاص دارنده پوست چرب میباشد؛ به‌خصوص در‌حالتی که پوست آنان مستعد جوش و آکنه باشد.

بخش اعظمی از اشخاص دارنده پوست چرب به امداد شستن منظم، به کار گیری از لوسیون ها‌ و کرم‌های دربردارنده اسید گلیکولیک (عصاره‌های گیاهی مانند درخت ‌دمنوش، نیشکر یا این که پاپایا که دربردارنده مقادیر متعددی اسید گلیکولیک می‌باشند) چربی بیش تر از ‌حد پوستشان را کاهش داده و از انسداد منافذ پوست پرهیز می‌‌نمایند.

گلایکولیک اسید دارنده خواص لایه‌برداری میباشد و ‌سبب ساز ریزش سلول‌های مرده لایه اپیدرم می گردد. لایه برداری منظم لایه فوقانی پوست نقش مهمی در محافظت لطافت و تعادل پوست داراست.

اسید هیالورونیک
داشتن پوست چرب در معنای عدم نیاز شما به مرطوب کننده وجود ندارد. همان گونه که قبلا گفته شد، چربی با رطوبت مختلف میباشد و پوست چرب به جهت به کارگیری از ترکیبات توانمند برای در دست گرفتن چربی، مستعد قالب‌ریزی و کم آبی میباشد.

مواد مرطوب کننده سنتی مانند روغن‌های معدنی ممکن میباشد برای پوست چرب، بیش تر از حد هنگفت بوده و سبب مسدود‌ شدن منافذ و درخشان شدن پوست شوند.

خوب میباشد از مرطوب کننده پوست چرب فاقد چربی که دربردارنده اسید هیالورونیک می‌باشند، استعمال نمایید چون این محصول ها ضمن مدل بودن، رطوبت رسانی بسیار بالایی نیز دارا‌هستند.

انانتیا کلرانتا
عصاره پوست درخت انانتیا کلرانتا (Enantia chlorantha) با مهار عمل آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و به دام پرت کردن رادیکال‌های آزاد به تهیه و تنظیم ترشحات غدد چربی یاری می‌نماید. علاوه بر اینکه سبب ساز از میان رفتن چربی مازاد و محکم و سفت شدن پوست نیز میگردد.

نیاسین‌آمید
به گفته متخصصان پوست شواهد حاکی از آن میباشد که نیاسین آمید ، چربی طبیعی پوست (سبوم) را جذب می‌نماید. نیاسین‌آمید که تحت عنوان ویتامین C3 نیز شناخته میشود، موجب تقویت بند دفاعی پوست و تحریک ساخت طبیعی کلاژن میشود.

به کار گیری موضعی از نیاسین‌آمید میتواند لایه فرنگی پوست را تقویت کرده و سرعت بازسازی سلول‌های سطحی پوست را ارتقا دهد تا به بهبود مشکلاتی مانند لکه‌های تیره (هیپرپیگمانتاسیون) و تبارک شدن منافذ پوست یاری دهد.

رتینول
این ادغام که یکی‌از مشتقات ویتامین A میباشد، معمولاً در فرمولاسیون تولیدات ضد پیری به کار گیری می گردد و مشکلاتی مانند چین و چروک و لکه‌های تیره را مقصود قرار میدهد البته مصرف این ادغام در تشکیل داد کرم برای پوست چرب هم به کار گیری می شود.

هر ترکیبی که مانند رتینول، کلاژن ساز باشد و پوست را محکم نماید، به خرد ‌کردن منافذ پوست امداد کرده و از این طرز موجب کاهش ایجاد و ترشح چربی روی پوست میگردد. همینطور منافذ خرد‌خیس پوست به کمتر شدن براقی پوست امداد می‌نمایند.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:04

مخلوط آخری مواد تزریقی به پزشک معالج یا این که مزوتراپیست بستگی دارا است. دستمال مرطوب چانف این مخلوط ممکن میباشد دربردارنده مقادیر اندکی از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد پرخاصیت، هورمون‌ها و داروهایی مانند داروهای متسع‌کننده عروق، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و آنتی بیوتیک‌ها باشد.

اشکال مزوتراپی
مزوتراپی لاغری و سلولیت
مزوتراپی، درمانی امید‌بخش برای از فی مابین بردن چربی‌های مازاد در نواحی خرد و معین پوست و شغل پیکرتراشی میباشد. با این درحال حاضر، ایمنی و همت آن هنوز ثابت نشده میباشد. چون اکثری از مطالعات جاری ساختن‌گردیده به کاربرد مزوتراپی در کاهش درد مربوط میباشد، نهکاربردهای زیبایی آن.

دو ماده رایج که برای معالجه سلولیت و کاهش چربی تن استعمال میشود، لسیتین (Lecithin) و ایزوپروترنول (Isoproterenol) میباشد. لسیتین ترکیبی میباشد که در صفرای بشر وجود داراست و برای هضم چربی‌های رژیم غذایی مایحتاج میباشد. ایزوپروترنول یک استدلال لیپولیتیک (تجزیه‌کننده چربی) میباشد که واکنشی شیمیایی در تن را استارت می‌نماید که به تجزیه سلول‌های چربی می‌انجامد.

این طرز برای از فی مابین بردن چربی به دو تیم تقسیم میگردد که عبارت میباشد از: مزوتراپی لیپولیتیک (تجزیه‌کننده چربی) و مزوتراپی ابلیتو (Ablative).

در مزوتراپی لیپولیتیک از جایزه‌های تجزیه کننده چربی به کارگیری می شود و به جلسات درمانی بیشتری نیاز میباشد؛ چون سلول‌های چربی از میان نمی‌پروسه و ممکن میباشد با سپری شد فرصت مجدد مالامال شوند.
در مزوتراپی ابلیتو (تخریبی) سلول‌های چربی با به کار گیری از یک ماده اختصاصی از در میان می روند. در‌این شیوه به جهت نکروز بافت چربی، التهاب و اسکار (مکان جراحت) تولید می شود، البته به جلسات معالجه کمتری نیاز میباشد.
مزوتراپی شکل
در سال‌های اخیر، دسته‌های مختلفی از پژوهشگران تاثیر مزوتراپی را در جوان‌سازی پوست تحقیق کرده‌اند، البته این شیوه در معالجه پیری پوست حاصل متعدد و ناهمگونی را آرم داده میباشد. در اینجا چندین مثال از این مطالعات را به هم پا حاصل آن ها رسیدگی می کنیم:

یک رسیدگی در ایالات متحده، سال 2006
طریق: 10 نفر زیر 4 نشست مزوتراپی قرار گرفتند. جلسات درمانی دربرگیرنده تزریق چندگانه محلول مولتی‌‌ویتامین و هیالورونیک اسید بود. معالجه در فواصل 4 ماهه جاری ساختن شد.

سود: بعداز مزوتراپی مولتی ویتامین برای جوان‌سازی پوست، هیچ تغییر تحول بالینی یا این که بافت‌شناسی قابل توجهی مشاهده نشد. به حیث نمیرسد مزوتراپی شکل با محلول مولتی ویتامین و هیالورونیک اسید اثربخشی قابل توجهی داشته باشد.

یک بازرسی در ایتالیا سال 2008
شیوه: 20 زن (در محدوده سنی 40 تا 60 سال) با علائم فیزیکی میانگین پیری پوست پشت دست ناشی از روشنایی آفتاب تعیین شدند و زیر معالجه با تزریق‌های خرد چندگانه هیالورونیک اسید به‌ شکل هفتگی و به بازه 4 هفته قرار گرفتند.

سود: مزوتراپی با هیالورونیک اسید ممکن میباشد معالجه مؤثری برای پیری پوست ناشی از نوروروشنایی آفتاب باشد.

یک بازرسی در مصر، سال 2012
طرز: 6 داوطلب دارنده چین و چروک، زیر یک زمان 3 ماهه تزریق‌های مزو در منطقه دور و اطراف دیده قرار گرفتند (6 گرد هم آیی در فواصل دو هفته‌ای).

فیض: مزوتراپی برای جوان‌سازی پوست منجر تغییرات آماری مفهوم‌دار از لحاظ بافت‌شناسی یا این که بهبود بالینی نمی شود.

یک تفحص در فرانسه، سال 2013
نحوه: 55 زن با علائم پیری پوست، تزریق‌‌های خرد فیلر (پرکننده پوستی) را از نوع خاصی از هیالورونیک اسید (فارغ از اتصالات متقاطع در میان مولکولی) در یک سمت سیرتکامل و محلول سرم فیزیولوژیک را در سمت دیگر سیرتکامل ماهانه طی 3 گرد هم آیی اخذ کردند.

سود: این نوع مزوتراپی بر شالوده هیالورونیک اسید به طور چشمگیر و استوار منجر بهبود قابلیت و امکان ارتجاعی و درخشندگی پوست می شود.

یک رسیدگی در ایتالیا، سال 2018
نحوه: 62 مریض با چین و چروک شکل، گردن و حوزه‌ بالای سینه با سه پروتکل متعدد که دربرگیرنده تزریق اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و هیالورونیک اسید یار با تزریق دی اکسید کربن ، ذیل معالجه قرار گرفتند.

سود: پروتکل‌های به کار گیری‌گردیده در‌این پژوهش نتیجه ها قابل استنادی را در جوان‌سازی شکل برای مورد ها پیری خفیف، میانگین و شدید ارائه اعطا کرد.

یک بازرسی در لهستان، سال 2019
طریق: درین بازرسی 17 داوطلب کمپانی کردند. از سرم دربردارنده 20 درصد L-آسکوربیک اسید به طور موضعی در همگی معالجه‌ها به کار گیری شد. در‌این نحوه مزوتراپی فارغ از سوزن (یک طرز جوان‌سازی غیر تهاجمی مشتمل بر پالس‌های الکتریکی، الکتروپوراسیون ]یک شوک الکتریکی خرد به سلول‌ها داده میگردد و برای لحظاتی منافذی در غشای سلولی تولید می شود که اذن ورود مولکول‌های تبارک را به باطن سلول میدهد و اولتراسوند [فراصوت]) در نصفه چپ شکل و مزوتراپی میکرونیدل (با به کار گیری از سوزن‌های دقیق) در نصفه سمت راست شکل ایفا شد.

سود: این پژوهش اثربخشی هر دو نحوه را تأیید کرد.

اینک که حاصل ناهمگون مزوتراپی پوست را بازرسی کردید و درباره اثرات گوناگون ترکیبات متعدد داده ها حصول کردید، تصمیم‌گیری و گزینش نحوه مطلوب با شماست.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:02

در حیث داشته باشید که رفع مکان جراحت و برطرف کردن بی نقص اسکار با اکثر نحوه‌های خانگی تا هنگامی ممکن میباشد که محل اسکار نسبتاً جدید باشد. دستمال مرطوب چانف شایسته ترین فرصت زمانی میباشد که جراحت ترمیم گردیده ولی مکان آن همچنان ملتهب و قرمز رنگ یا این که صورتی‌رنگ میباشد. بعداز اینکه اسکار کهنه شد و پروسه ترمیم پوست توقیف شد، خیر فقط اکثر اوقات طریق‌های خانگی، بلکه بخش اعظمی از کرم‌ها و پمادهای رفع اسکار نیز کاربرد چندان مطلوبی نخواهند داشت. پس دقیقاً بعد از ترمیم آسیب، برای رفع اسکار و پیش‌گیری از همیشگی شدن مکان جراحت مبادرت فرمایید.

پیش از اینکه هرکدام از طریق‌های اورده شده را اجرا دهید، آغاز مکان جراحت و گوشه و کنار آن را شسته و کم آب نمایید. یادتان باشد که از این طریق‌های درمانی فقط برای بهبود اسکار استعمال کرده و از استفاده آن ها بر روی جراحت‌های گشوده پرهیز نمایید. در شکل تحریک پوست، سوزش یا این که قرمزی، به کار گیری از این شیوه‌ها را بلافاصلهً متوقف فرمائید.

تجارب شما راجع‌به رفع مکان آسیب
رفع مکان جراحت فرایندی وقت گیر میباشد که نیاز به صبوری داراست به خصوص در حالتی‌که از روش معالجه‌های خانگی باشد. با این وجود، با به کار گیری منظم این نحوه‌ها ممکن میباشد بتوان تا حدودی ظواهر اسکار را بهبود اعطا کرد. شما هم در صورتی‌که تجارب‌ای در به کارگیری از هر کدام از این شیوه‌ها دارید با ما و سایر افراد فی مابین بگذارید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 202 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 12:53

در این عصر مدرن ساعت‌های هوشمند، اتوماسیون خانگی و اتومبیل‌های خودران، ما معمولاً امکانات ضروری زندگی را فراموش می‌کنیم. شستشوی توالت ها، لوله کشی داخلی، و دوش آب گرم به ذهن می رسد.

تنها چیزی که لازم است یک سفر کمپینگ آخر هفته است تا به ما کمک کند به یاد بیاوریم که دوش ها و آب روان واقعا چقدر شگفت انگیز هستند. آیا حسی بهتر از شستن تمام کثیفی، عرق و آتش کمپ از بدنتان بعد از یک آخر هفته «خشن کردن» وجود دارد؟

فقط تصور کنید 200 سال پیش مردم چقدر بوی بد می دادند؟ به خصوص زمانی که حمام کردن یک امر تجملی بود که فقط برای طبقات بالای جامعه در دسترس بود.

ما در دوران هیجان انگیزی زندگی می کنیم که حمام ها با فروشگاه های اپل جایگزین شده اند و هر خانه دارای دوش یا حمام است.

اما حتی در این عصر پیشرفت فن آوری شگفت انگیز، ما اغلب خود را بدون دسترسی به دوش می یابیم.

تمرین وسط روز، دور بعد از ظهر گلف، دوچرخه سواری تا محل کار. این مواقعی است که شما واقعاً به دوش نیاز دارید - اما زمان یا دسترسی به آن را ندارید.

آیا شگفت انگیز نیست اگر کسی یک دوش قابل حمل اختراع کند؟ یکی که بتوانید آن را در جیب خود حمل کنید؟

اوه صبر کن... کسی قبلا این کار را کرده است. به آن
دستمال مرطوب چانف دوش می گویند.

وقتی نمی توانید یک دوش بیابید یا فقط برای آن وقت ندارید، از این اختراع کوچک زیبا قدردانی خواهید کرد. این یک دستمال مرطوب بدن بزرگ است که به سرعت شما را تمیز و تازه می کند ... مهم نیست کجا هستید.

در اینجا 9 دلیل برای بسته بندی دستمال مرطوب دوش همراه با سایر دارایی های ارزشمند خود آورده شده است.

9 مزیت دستمال مرطوب بدن:

1. راحت

2. آسان برای استفاده

3. آنتی باکتریال

4. تازه کردن سریع

5. وقتی نمی توانید دوش بگیرید

6. تمیز کردن بهداشتی

7. لایه برداری

8. دستمال مرطوب برای زنان

9. دستمال مرطوب برای مردان

امروزه تعداد زیادی دستمال مرطوب برای تقریباً هر نوع استفاده و جایگاه قابل تصوری وجود دارد. دستمال های پاک کننده بدن برای پاک کردن آرایش، دوش گرفتن، پاک کردن عرق، ضدعفونی کردن و تمیز کردن بهداشتی موجود است. دستمال های لایه بردار، دستمال مرطوب برای کمپینگ، دستمال مرطوب برای مسافرت، دستمال مرطوب ورزشی و دستمال مرطوب برای بسیاری از کاربردهای دیگر وجود دارد. دستمال مرطوب فواید زیادی برای ما به ارمغان می آورد و مصرف کنندگان به آنها اعتماد کرده اند.

 

1. دستمال مرطوب بدن راحت است

راحتی بدون شک دلیل اصلی محبوبیت دستمال مرطوب بدن است. از زمان معرفی آنها در اوایل دهه 1960، صدها محصول پاک کننده بدن برای طیف گسترده ای از کاربردهای متنوع در دسترس قرار گرفته اند. می توانید آنها را در خواربار فروشی، داروخانه و آنلاین خود پیدا کنید. سبک زندگی سریع ناشی از نیازهای معاصر خانه، شغل، خانواده و فعالیت های تفریحی ما را در تمام طول روز مشغول می کند. همه ما دستمال مرطوب بدن را دوست داریم زیرا در وقت ما صرفه جویی می کند.

 

حمل معادل دوش گرفتن سریع در جیب یا کیف پول برای مردان و زنان در حال حرکت بسیار مهم است. بدون توجه به شرایط، توانایی بیرون کشیدن دستمال مرطوب و تازه کردن یکی از مزایای عصر مدرن است. در اینجا لیستی جزئی از انواع مختلف دستمال مرطوب پاک کننده بدن که به راحتی در دسترس هستند آورده شده است.

 

2. استفاده از دستمال مرطوب بدن آسان است

دست در دست گرفتن راحتی استفاده از دستمال مرطوب، سهولت استفاده از آنهاست. هیچ دستورالعملی لازم نیست. به سادگی یک دستمال مرطوب بدن را از بسته بندی یا جعبه جداگانه آن جدا کرده و از آن استفاده کنید. سپس، دستمال مرطوب استفاده شده به سطل زباله می رود یا دور ریخته می شود. نیازی به شستشو، شستشو یا استفاده مجدد از دستمال نیست.

 

در بیشتر موارد، دور ریختن دستمال مرطوب حداقل تاثیر محیطی را به همراه دارد. برخی از دستمال مرطوب‌های قابل شستشو می‌توانند سیستم‌های فاضلاب جامعه را ویران کنند، به‌ویژه دستمال‌های بدن که از الیاف سلولزی ساخته نشده‌اند. دستمال مرطوب های ساخته شده از موادی غیر از سلولز (کاغذ) بسیار کند تجزیه می شوند و می توانند پمپ های سیستم فاضلاب را مسدود کنند.

 

3. دستمال مرطوب بدن می تواند آنتی باکتریال باشد

برای استفاده از دستمال مرطوب بدن آنتی باکتریال، لازم نیست از ژرمافوبیا (ترس از میکروب) رنج ببرید. لمس سطوح در مکان‌های عمومی که توسط انبوهی از افراد دیگر لمس شده‌اند، راهی عالی برای گرفتن چیزی است. دستمال مرطوب راه سریعی برای محافظت از خود در اختیار ما قرار می دهد.

 

یک سناریوی رایج را می توان در فروشگاه مواد غذایی مورد علاقه خود پیدا کرد. وارد می شوید و مستقیماً به صف طولانی سبدهای خرید تو در تو می روید. به دسته نگاه می‌کنید و می‌بینید که چیزی غیرقابل شناسایی روی دسته آغشته شده است. بسیاری از احتمالات بیمار! شما نمی خواهید چیزی را بگیرید، بنابراین از تلگراف نزدیک در به دستمال مرطوب ضد باکتریایی می رسید. یکی را بیرون می آورید و دسته را کاملا پاک می کنید. پس از آن، با خیال راحت به راه خود ادامه می دهید، مطمئن باشید که هر گونه باکتری متخلف با خیال راحت خنثی شده است.

 

این فقط دستگیره های سبد خرید نیست. این دستگیره‌های در، میزهای رستوران، نرده‌ها و دستگاه‌های وزنه‌برداری در باشگاه شما هستند. و – وحشت از وحشت – کودکان نیز. در واقع، کودکان می توانند بدترین و پر از میکروب ترین ناقلان از همه باشند.

 

تقریباً هر شرکتی که محصولات بهداشتی تولید می کند، دستمال مرطوب بدن ضد باکتری نیز ارائه می دهد. بیشتر آنها حاوی تریکلوزان یا تری کلوکاربان هستند، موادی که در ابتدا فقط در بیمارستان ها استفاده می شدند. اخیراً تریکلوزان تحت نظارت FDA (اداره داروی فدرال) قرار گرفته است. مطالعات اخیر نشان می دهد که استفاده از دستمال مرطوب بدن یا صابون های حاوی تریکلوزان پتانسیل ایجاد باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک را دارد. آگهی

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 11:56

آلیسا دوک، کارشناس زنان پر رنگ در شهرستان وستچستر، نیویورک و تالیف کننده کتاب The Complete A to Z for Your V، می گوید که در بیشتر مورد ها، دستمال‌های مرطوب زنانه برای نو‌سازی «در یک خرج کردن»، مانند بعداز مدتی، بی‌خطر میباشند . تمرین شدید یا این که رفت و آمد با عرق کردن.

دستمال مرطوب چانف

چرا دستمال مرطوب زنانه بد می باشند؟

بخش اعظمی از دستمال مرطوب های زنانه دربردارنده مواد شیمیایی نگران کننده مربوط به سرطان، اختلالات هورمونی و اشتباهات باروری می‌باشند (لیست مواد شیمیایی جان دار در دستمال مرطوب را در تحت مشاهده کنید). خطرها تن درستی وقتگیر زمان قرار دریافت کردن در معرض این مواد شیمیایی ناشی از استعمال از دستمال مرطوب هیچ زمان گزینه بازرسی قرار نگرفته میباشد و تا حد متعددی ناشناخته البته نگران کننده میباشد.

 

 

 

چنددفعه می بایست از دستمال مرطوب زنانه استعمال کنم؟

 

از صابون خانگی های بی آلایش و سوای بو برای شست و شوی آهسته منطقه دور و بر واژن (فرج) هر روز به کار گیری نمایید. واژن با ترشحات طبیعی واژن (ترشحات) باطن تن شما‌را پاک می نماید.

 

 

 

آیا دستمال مرطوب زنانه میتواند سبب ساز عفونت قارچی گردد؟

 

کمپانی‌کنندگانی که از دستمال‌های مرطوب زنانه استعمال می‌کردند دو موازی بیشتر در معرض ابتلا به عفونت دستگاه ادراری بودند و عده ای که از جاری‌کننده‌ها یا این که مرطوب‌کننده‌ها به کارگیری می‌کردند، ۲ و نیم موازی بیشتر احتمال داشت به عفونت قارچی دچار شوند . اودوهرتی اظهار‌کرد که پژوهش ها پزشکی نوظهور، خلل در سیستم میکروبی واژن را با اشتباهات سالمی مرتبط نموده است.

 

 

 

چه دستمال هایی برای واژن بی خطر می باشند؟

 

در اینجا 5 مال آیتم پذیرش دارای تخصص زنان وجود دارااست که می‌توانید آنها‌را آزمون فرمایید:

 

میله های گرمابه پوست حساس Dove. ...

 

پارچه های منزه کننده شب فصل تابستان. ...

 

شستشوی مرطوب کننده واگیسیل Sensitive Plus. ...

 

روغن خز. ...

 

دستمال مرطوب منزه کننده لولا.

 

از چه محصولاتی برای نظافت کردن آن ذیل استعمال نکنید

 

 

 

28 پرسش مرتبط پیدا شد

 

آیا می‌توانید از دستمال مرطوب طفل روی واگ خویش استعمال نمایید؟

 

خلاصه آری ! در حالتی که به شما یاری دهد شم تمیزی و شادابی بیشتری داشته باشید، مطمئناً اشکالی ندارد. همینطور دستمال‌هایی برای زنان تشکیل‌شده‌اند که بعضی اوقات به آن دستمال‌های بهداشتی زنانه میگویند، ولی استعمال از دستمال‌های نوباوه ایرادی ندارد. در صورتیکه برای یک نوزاد به اندازه کافی ایمن و ملایم باشند، برای یک نوجوان یا این که زن عالی میباشد.

 

 

 

آیا میتوانید از دستمال مرطوب آرایشی روی واگ خویش استعمال فرمایید؟

 

Streicher میگوید: به کار گیری از دستمال مرطوب با pH متعادل برای امداد به خودداری از عفونت مانند به کارگیری از دستمال مرطوب شکل برای یاری به بوی بد دهن میباشد. همینطور ممکن میباشد پاره ای آب روی فرج خویش بپاشید ، چون به عبارتی چیزی میباشد - و اتفاقاً برای نظافت کردن حیطه به طور کاملً کافی میباشد.

 

 

 

آیا میتوانید به مکان دستمال دستشویی از دستمال مرطوب زنانه استعمال نمائید؟

 

خط پایان: عالی میباشد در پشتیبانی باشید تا متاسف باشید و دستمال مرطوب زنانه مستعمل خویش را در آشغال بیندازید. طریق دیگر، از محصولی شبیه Wipegel به کارگیری نمایید که دستمال دستشویی شمارا به دستمال مرطوب تبدیل می نماید و میتوانید بعداز آن با خاطر شل شستشو دهید.

 
دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 18:08